Sabtu, 24 Mac 2012

I'm back.

    Haaaa semua yang baca, i'm back. Dah lama gila tak update blog ni. Pejam celik, pejam buka mata dah tengah bulan Mac, 2012. A lot things happen in a few months. -,-. Masa pasang lagu ni kua pulak lagu sedih, apa lagi mood aku sekarang ni like " FOREVER ALONE". Banyak mana pun enjoy terasa jugak diri ni kesorangan ;( . 
   Firstly aku nak cakap pasal sorang kawan aku ni. Aku baru je kehilangan seorang kawan, Arwah Nur Maizatul Akmam atau lebih dikenali sebab Kemam. Dia excident di Jalan Segamat-Muazam 3 minggu lepas. Sayunya rasa hati ni. Sebab 3 hari seblm meninggal arwah call aku ajak lepak. Terkilan aku tak dapat penuhi hajat dia. Moga Arwah ditempatkan di kalangan orang2 yg briman. Amin. 
   Secondly pasal life aku. How my life now? Hurmm no komen. Sekarang pun couple, aku selalu gado. Masa mula2 nak bercinta semuanya manis, semuanya sempurna. Sekarang? Nobody know. Aku pun tak tahu nak cakap. Aku sekarang cume boleh sabar, tapi sampai bila nak sabar kalau dia tak boleh terima aku sekarang? Bagi dia ' You make my life suck' . Aku tak pernah nak rampas semua tu. Alangkah gembira kalau semuanya macam dulu. But past is past.
   Apa yerk? Hurrmmm oklah pasal diri aku lah, sekarang berat aku dah capai 40kg. Hurmm orang cakap makin gemuk kenapa, gembira ke? Aku iyekan aje. Haha. Dalam hati takde sape tahu. Huh. Skg ni, aku dah masuk Semester 3 dekat UPM ni. Lagi 2 tahun tinggal nak bljr, aku harap dpt la abiskn. Byk yg aku bljr sem ni dr lecture aku sume, yg pnting. Aku nk berubh. Tu azam aku skg, brubh apa? haha. Now i try to achieve it! Harap capailah apa yang aku nak.
    Lastly aku rasa cukup la karangan aku panjang lebar. Bukan ada sape baca pun.

*Ok jgn lupa nama saya epic ok. skg umur saya.. hurmm rahsia :P 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan