Isnin, 5 November 2012

New story.

i <3 JAPAN 
   Hello Semua :). Lamanya tak update blog kan. Haishh takde masa nak mengadap lappy lama2 nak karang ayat. Ni baru ada masa tergerak hati nak update. Macam mana korang semua? Sihat tak? Saya kat sini ok je sume sakit sikit je, tu pun sbb sakit hati. Lolz. Firstly saya nk cite pasal cuti sem ni. Saya ngn adik sy, Nora Bieber pergi meloncong dekat Tokyo seminggu. Seronok rasa pergi sana tanpa fikir masalah yang ada. LANGSUNG TAK FIKIR. Mula2 sampai tu kena stay dekat airport 5 jam sebab monorail pukul 5 pagi baru ada, penat naik flight 7 jam takpyh ckp lah. Ni gmbar 1st day sampai dekat Shin-Okubu.
Sempat bergmbr dgn bdk skola.
HAHA. Yg penting Peace Sign sll ada :)
   Kena jalan2 dulu sebab check in kul3 bapok lmbat weh. Dkt sna wktu dia cepat sejam dari Malaysia, tapi bezanya sana matahari terbit awal kul 4 dh naik matahari then kul 5 petang dah gelap. Hari pertama tk pergi mana pun sbb da penat sgt check in trs tdo malam baru bgn. Bila siap kua dari hotel. OWG.. WOWWWW. WHAT THE HEAVEN HERE. Meriah gila malam2 dgn lampunya, maklumlah hotel kami check in TOKYO PLAZA terletak dalam KOREAN TOWN. Kedai pun belaka koya K-POP----
Stokin Big Bang pun ada. 
Kedai Gangnam pun? HAHA..
   Berjalan-jalan saya bersama Amelia Kunis dan baliklah hotel tidur. Esoknya pukul 10 pagi dah bgn siap2 kami turun. Disangka kami kena tinggal dgn ibubapa dan kami jalan sendirian berempat (Nora Bieber, Amelia Kunis, Asyura Hatta). Hari kedua kami pergi ke Harakuju dan Shibuya.
Kat Harajuku ni mcm2 jenis org ada.
STYLE pelik-pelik
lolz
   Terlalu banyak benda yang happening nak cerita, sampai tak terkira. Hehe. Ckuplah kot nak cerita. Kesimpulannya seminggu kat sana syok gila weh, tu pn byk lg tempat tk pergi masa terhad. Jepun dah maju gila. Tahun ni raya haji tak rasa benda.
   Then bila da seminggu bercuti sana balik Malaysia, macam2 dah berlaku.. Dkt sana aku cbe sorok tp bila dkt sini tk boleh.. Semua antara aku dah dia dah lain, apa yang tak betul? Smpi harini aku try tahan, mungkin semua  org nmpk aku yg salah.. Tp ak tk thu apa yg aku buat teruk sgt dia berkeras. Aishh hrp aku kuat. 
   So lamee bosannya story moryy. sini share serba sikit dari saya. 
Berkot tapi naik basikal. Kalau kat
Malaysia memang taklah. =,='
Bawah station Shin Okubu





Bandar Harajuku
Shibuya
Inilah crossing Shibuya dalam cerita Resident Evil tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan