Isnin, 22 Ogos 2011

Setelah sekian lama tidak mengarang cerita.

   Yooo wassuppp. Ehhh salam. Askum semua. Lamanya tak update blog kan. Ishh dah lbh 2 bulan. .

   Terbaru tentang aku. Sekarang aku dah sambung belajar dkt Serdang. Ni kira first time lah aku duk jauh dari family. Ishh hostel UPM ni besh la jgk. Kdg2 aku rasa nak berhenti je bljr, byk sgt rintangan mslh.. Tapi fikirkan lagi dah banyak duit mak abah keluarkan, aku sabar je. 3 tahun je ijazah, kena la korbankan. 

   Tapi, aku sekarang dah jauh dari LesungPipit aku tu. Bila dah jauh selalu gadoh. Dia selalu fikir bukan2 pasal aku. Aku tahu masa mula2 couple aku ni teruk sikit. Tapi tu dulu kan. Bukan sekarang. Aiiishhh nape lah manusia ni susah nak nampak kalau seseorang tu berubah. Emmm.  

   Ok dah cukup lah cite pasal aku. BTW minggu depan nak raya kan? YEAHHHHHHH!! Tahun ni byk baju raya. Raya 1st baju sama ngn LesungPipit tu. Mak aku belikan. Then ada baju Purple. Bab kata adik aku, Noraaa tu. "Bohhh, koya Justin Bieber mu ni ork" . Hahhaa padahal dia jelez sampai menangis suh mak aku belikan purple jugak.Harap tahun ni hari raya aku menyeronokkan tambahan pula anak sedara kesayangan aku tu raya dengan kita. Then tahun ni raya dekat rumah baru. YEAHHHHH sukanya tak sabar nak tunggu raya.

* Ok selamat hari raya semua. Maaf zahir batin kalau saya ada buat salah silap. 

Btw jgn lpe raya pertama hari merdeka. Jom pergi berarak ramai2. Bubbyee jgn lpe nama saya Epic.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan