Sabtu, 17 September 2011

Awak Jaga Diri Baik-Baik ;-) , 05022006





   Saya amik video ni dekat blog awk. Gembira sy tgk awk dah ada teman. Yg akan jaga awk. Hope dy kn jaga awk lbh dr sy pnh jaga awk dlu. Moga korang berkekalan.
   Sy masih igt waktu susah senang 5tahun bersama, awk sentiasa sama saya. Dulu saya susah, kita sama sama. Semua jalan kaki. Sekarang sy dah senang sy lupa awk. Sy masih ingat, bila sy excident sakit dulu, awk dtg jaga sy. Evn hilang ingtn mlm excidnt tu. Tp bila sok pagi sy bgn tidur, sy nmpk awk ngs tgk sy. Terharunya sy! Awk dtg sndri dari Kedah tgk sy. Seharian awk teman sy. Mlm tu nak tidur, awk nk tidur ats kerusi sblm katil sy. Sy tk smpi hati tgk awk, sy mntk jgk doktr nak blik mlm tu. 
  Dulu sy sedey rindukan awk. Awak dtg jumpa saya. Gembiranya saya. Naik bas dari kul8mlm kul6pagi baru sampai Kuantan. Bila sampai nampak awk penat sgt, kesian awk. Thnk ok!
   Apa pun sy nk terima kasih awk. Dulu masa br lps hbis spm, sy hntar awk blik hostel sbb mak awk dh nk smpai jmput awk. Bila awk trun moto, awk salam sy. Awk tnduk kepala menangis. Awk ckp lepas ni kte dah jauh, susah nak jmpe. Sy jst senyum kesatkn air mata awk. Tp sy tahu sbnrnya strt dr hari tu mcm2 brlaku dlm hbgn kita sbb kita da mkin meningkat dewasa.. 
   Mcm2 telah brlaku bukan singkat masa 5 tahun. Btl ckp awk dr phg-trgnu-perak-kl-srmban-melaka. Tapi sekarang sy dah ada teman baru, awk pun dah ada teman baru. Ni semua kisah silam kita dlu... Awk cume kekasih gelap sy. 
   Apa2 saya akan jaga diri saya baik-baik. Thank Mastura.
*notif aku tulis post ni sbb aku baca ada post ttg aku dkt blog dia. ok that all for today.. byee askum. emm syg aku dah 3ari mrjuk ;'( , tk cntct. Btw jgn lpe nama saya epic.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan